1. Πού βρίσκονται τα καταστήματά σας;
Το καταστημά μας βρίσκεται στην οδό Ιωάννου Πρόφη 1 , Κορωπί Αττικής.
2. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω τις αγορές μου;
* Στα καταστήματα
* Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το καταστήμα μας μέσω του τηλεφωνικού κέντρου μας.
* Μέσω της ιστοσελίδας μας www.inharmony.gr
* Μέσω e-mail στο info@inharmony.gr
3. Η παράδοση στο χώρο μου κοστίζει;
Η μεταφορά και παράδοση των προϊόντων εντός Αθηνών, είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 150 €. Για παραγγελίες κάτω των 150 € εντός λεκανοπεδίου Αθηνών και παραγγελίες κάτω των 150 € εκτός λεκανοπεδίου Αθηνών η χρέωση είναι σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο αποστολών μας.
Για την υπόλοιπη Ελλάδα, η αποστολή πραγματοποιείται μέσω μεταφορικών εταιρειών, ή πρακτορείων μεταφορών επιλογής του αγοραστή, όπου η εταιρεία αναλαμβάνει δωρεάν την συσκευασία και την μεταφορά των προϊόντων με επιβάρυνση του αγοραστή.
4. Πόσο καιρό θα χρειαστεί για να παραδοθεί η παραγγελία μου;
Εξαρτάται από το είδος και το μέγεθος της κάθε παραγγελίας. Ένας μέσος χρόνος παράδοσης είναι περίπου 1-3 εργάσιμες ημέρες εφόσον η παραγγελία σας φτάσει στα χέρια της μεταφορικής.
5. Μπορώ να κάνω αλλαγή στην παραγγελία μου;
Αλλαγές στην παραγγελία σας μπορείτε να κάνετε εφόσον επικοινωνήσετε με κάποιον πωλητή μας εντός 48 ωρών μέσω τηλεφώνου στο 210-6026160 ή μέσω email στο info@inharmony.gr, ώστε κάποιος πωλητής να σας καλέσει άμμεσα.
Δεν γίνονται δεχτές αλλαγές σε προϊόντα που είναι σε ειδική διάστασή σας ( πχ Είδη Σκίασης, Κουρτινόξυλα κλπ)
6. Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα ;
Η εταιρεία μας θέλοντας να διευκολύνει τις αγορές σας, δέχεται πληρωμή μέσω της πιστωτικής σας κάρτας ακόμα και με άτοκες δόσεις, όπου ο αριθμός τους θα εξαρτηθεί από την κάρτα αλλά και το ύψος του ποσού.
7. Μπορώ να παραλάβω μόνος μου από τα καταστήματά σας;
Φυσικά και μπορείτε. Η παραλαβή γίνεται με δικό σας μεταφορικό μέσο, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, από την έδρα της επιχείρησης που βρίσκεται στην οδό Ιωάννου Πρόφη 1 , Κορωπί Αττικής.
8. Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να την παραλάβω κάποια στιγμή αργότερα;
Μπορείτε να προβείτε σε παραγγελία, η οποία θα παραμείνει στην αποθήκη μας για ένα εύλογο χρονικό διάστημα και να ορίσουμε μεταγενέστερα και κατόπιν συνεννόησης τον ακριβή χρόνο παράδοσης.
9. Μπορώ να κλείσω ραντεβού εκτός ωραρίου σε κάποιο από τα καταστήματά σας;
Φυσικά και μπορούμε να κλείσουμε κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ένα ραντεβού εκτός ωραρίου, για τις περιπτώσεις εκείνες όπου τα χρονικά περιθώρια είναι περιορισμένα.
10. Οι τιμές του φυσικού καταστήματος είναι ίδιες με του ηλεκτρονικού καταστήματος;
Οι τιμές του ηλεκτρονικού μας καταστήματος αγγίζουν τις τιμές χοντρικής πώλησης και είναι τιμές ίντερνετ ΜΟΝΟ μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας. Στο φυσικό μας κατάστημα οι τιμές είναι λιανικής πώλησης + το ισχύον ΦΠΑ.